De reis naarEssen

15 juni 2023 - Essen, Duitsland

De reis begon goed maar  bij Arnhem begonnen de moeilijkheden. Volgens een passagier moesten we eerst inchecken, dus zoeken naar een paal om  in te checken. We vonden geen paal, dus vroegen aan mensen  en een NS medewerker. De medewerker zei: je hoeft niet in te checken. Wij vertroken op  tijd maar  wij kwamen te laat aan voor de trein dachten we, maar toch op tijd. Nu op naar Essen HBF.

Wij zijn afgehaald door Arnd, we reden zijn huis waar Chrissie en Bastian  op ons zatten te  wachten. Na een tijdje kwam Gaby, de moeder Chrissie.

Wij zijn buiten gaan zitten om te drinken wat taartjes gegeten als luch. Bastian kreeg voeding.

IMG-20230604-WA0001

Na de voeding nam Chrissie ons mee naar hun Loft.  Ze hebben zelfs een sport gelegenheid je kan daar boksen, fietsen en lopen, ze hebben ook een voetbaltafel.

Na de Loft gezien te hebben gingen wij boodschappen doen en daarna eten. We gingen bij de Pfefferkorn, we verdwaalde toen we  daar naar  toe te gingen. We hebben Wienerschnitzel besteld en het was niet lekker.  We betaalden veel te veel. Na eten gingen we terug naar huis en verdwaalde weer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade